راهنمای خرید و ثبت سفارش
راهنمای خریدوثبت سفارش :
انتخاب زمان بازدید نمایشگاه:
زمان مورد نیاز خود را با دقت بررسی، انتخاب و آن را به سبد خرید خود اضافه کرده و به خرید ادامه دهید.پس از افزودن هر زمان به سبد خرید، یک باکس برای شما باز میشود که به شما گزینه ادامه خرید و یا انتقال به بخش پرداخت نهایی را میدهد!
سبد خرید :
زمانیکه آماده انجام سفارش هستید، بر روی سبد خرید کلیک کنید.
لطفا اطلاعات مربوط به سفارش خود را بررسی کنید. در این مرحله هنوز امکان این وجود دارد که سفارش خود را جابجا، آیتمهایی را حذف و تعداد زمان های بازدید را تغییر دهید، اطلاعات این صفحه به طور خودکار تغییر پیدا میکند.
حساب کاربری :
اگر مشتری قبلی هستید ، میتوانید با وارد کردن آدرس ایمیل و رمز عبور خود که در ابتدا بوجود آورده اید ، وارد سیستم شوید. اگر رمز عبور خود را فراموش کردهاید، لطفا بر روی “فراموشی رمز عبور” کلیک کنید. با وارد کردن آدرس ایمیل خود، رمز عبور جدیدی دریافت خواهید کرد.
اگر شما مشتری جدید میباشید و دارای نام کاربری نیستید، به آسانی میتوانید با وارد کردن مشخصات شخصی برای خود یک حساب کاربری جدید باز کنید.
نحوه پرداخت وجه را انتخاب کنید.
سفارش خودرا تایید کنید.
پس از تأیید سفارش، یک ایمیل تاییدیه دریافت خواهید کرد که مدرک خرید شما میباشد که شامل تمام اطلاعات مربوط به سفارش شما است. اگر روش پرداخت از طریق واریز به حساب را انتخاب کردهاید، در این ایمیل تمام دستورالعمل های لازم در مورد این نحوهٔ پرداخت وجه را دریافت خواهید کرد .
از آنجایی که ایجاد تغییرات پس از تایید سفارش امکان پذیر نمیباشد، لطفا جزئیات سفارش خود را قبل از تایید با دقت بررسی نمایید.